Monday, October 17, 2011

Barang Bundle vs Barang Original

Pandangan manusia memang berbeza..bagi aku barangan bundle dan barangan original tidak jauh jurang bezanya..ianya sama sejenis pakaian..hanya jenama yang membezakannya..ada sesetengah orang tidak biasa menggunakan pakaian bundle..untuk aku..aku tidak kisah untuk menggayakan barangan bundle atau pun original..yang penting boleh pakai dan kelihatan kemas..

Ade sesetengah beranggapan barangan bundle dipakai bagi golongan yang tidak berduit..aku tepis kenyataan itu..salah sama sekali..mungkin ada orang yang sama jenis macam aku tidak kisah untuk memilih mana2 pun..kadang2 siapa sangka barangan bundle yang kita pakai mempunyai jenama yang cukup gah..contohnya macam uniqlo, levis dan banyak lagi..


Kalau nak diikutkan sekarang ni banyak kedai lambakan bundle di merata tempat..orang kata bundle bukan hanya tertumpu pada lelaki sahaja, malah wanita dan kanak2 juga boleh mendapatinya, jadi tidak mustahillah barangan bundle boleh diterima oleh masyarakat..


Bundle ni kalau kita pandai pilih memang terbaik..dengan harga RM5 dan RM10 kita dah boleh dapat baju yang kemas dan sedap mata memandang..aku dah pakau bundle..korang pula bagaimana..hehe..chow


mood: selsema

15 comments:

far_east said...

gara2 barang bundle vs baru, saya kena marah...hadehhh

http://slumberzgurll.blogspot.com/2011/10/tak-reti-tengok-ka.html

myravea said...

Bundle skang pon da ramai orang carik..banyak jugak yang cantik-cantik.. :)

zikeryhassan said...

bukan semua barang bundle tu buruk pun

APi said...

bundle pun barang ori beb..
kena pandai pilih.. =]

ZiErWa zAiNaL said...

sy suka cadar bundle..sgt2 cntik dan murh..hehe

Fatin Farhana Binti Ramli said...

yup .. barang bundle pun kadang kadang ade yang superb cun ..

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

tak kisah.murah asalkan cantik.kalau mahal tak cantik, tak guna juga.hihihi~

Finaz Jaafar said...

asal benda tu boleh pakai, cun, kte on je..=)

Mohd Faziel said...

depands gan org tue,,sometime kita memilih utk membeli yg original and sometime ada yg memilih bundle. cara pemakaian sgt mempengaruhi identiti seseorg individu... bundle pon ori jugak actually tapi bekas or daa kne pkai..so konsep jauh berbeza dgn original.. ada org xnak beli bekas org pkai..ade org x memilih...macam macam jenis org...

Mohd Faziel said...

depands gan org tue,,sometime kita memilih utk membeli yg original and sometime ada yg memilih bundle. cara pemakaian sgt mempengaruhi identiti seseorg individu... bundle pon ori jugak actually tapi bekas or daa kne pkai..so konsep jauh berbeza dgn original.. ada org xnak beli bekas org pkai..ade org x memilih..macam macam jenis org...

Qaseh dalia adelia said...

bundle kdg barang jenama .. hee ada jugak ikut akak beli barang2 bundle mcm langsir coz lawa gila ..

tapi qaseh belum pernah beli lagi tah lah , lebih suka yg baru huhuk

Paris Lipton said...

retis....

asnah58 said...

pakaian bundle murah dan tahan sya slalu beli untuk anak.

asnah58 said...

sya dan anak pun slalu beli pakaian bundle.

Anonymous said...

An all 'round good blog post!!!