Wednesday, September 7, 2011

Spontaneous Thursday

Lagi baik setiap perbuatan kita berdiri di atas kaki kita sendiri

mood: aktifkan diri

17 comments:

^^nu[dd]yra^^ said...

btol...bgntung kat diri sendiri lagi puas hati sebnnayer drpd bgntung ngan org lain !

mizzkechique said...

baekk!!

~Kirin Selama Perak~ said...

jangan terlalu mengharapkan orang lain
:)

[k]o{q}i[n] said...

betul la tu.. tp kan, kalo x berdiri ats kaki sendiri, nk berdiri atas kaki sapa?? leh tukar2 kaki ke..?? huhuhu

Amy Syaquena said...

setuju dengan awak , lebih baik usahakan sendiri dari mengharap orang lain..

Rtp Farra Arisha said...

it's so right!! and just do what we've to do!!

ANISA said...

yup totally...lagi pun tak suka nak nyusahkan org lain..selagi boleh buat sndr..

Wadi AR said...

dan juge tangan

Miss Nadya said...

betul tu syafiq..:)

new entry :: Spontan Khamis ツ

::FAIZ FARISH:: said...

stuju

iekasub said...

setujuuu sangat~

join ST jugak! ^^v

| RoziAhmad | said...

betol!!!

Syakir Rahman said...

berdiri selama 5 jam dpt menguatkan kaki...hahaha

KAMIHIDUP said...

yezza. :)

FaKArePa!n said...

sokong

Edy Fee said...

nak duk atak kaki org lain kne penyepak nnt (lawak bodo aku)
ehhe

nazirulhazwan~ said...

mmg la brader, takkan aku nak buat kerje sambil baring