Wednesday, August 3, 2011

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan..

Dalam sedar tak sedar da berpuasa kita kan..huhu lama benar rasanya tidak mengadap blog..terima kasih jugak kepada yang bertanyakan kepada aku.." mana menghilang " hehe..aku tak hilang pun cuma aku banyak luangkan masa pada aktiviti luar dan kesibukan bekerja..huhu..


Apa2 pun aku nak ucapkan kepada korang semua..SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN..harap semua dapat puasa penuh ye..kalau yang dekat dengan rumah aku..mari lah datang..tak jauh pun..Melaka je..:)


Kedatangan korang semua dialu2 kan tau..pintu sentiasa terbuka..sempena menyambut bulan yang mulia ini..aku ingin memohon maaf kepada korang semua..yelah biasanya orang cakap masa raya je kita bermaafaan..bagi aku tak juga..kalau boleh sebelum tidur..kita perlu minta maaf dekat semua orang andai kata kita sengaja atau tidak sengaja melukakan hati seseorang..kita tidak tahu kan..

Aku harap bulan yang mulia ini amat bermakna bagi aku dan korang semua..untuk pengetahuan ini merupakan tahun pertama aku menjadi blogger semasa bulan Ramadhan..:) teruskan blogging..puasa jangan tak puasa..hehe

mood: Tak pernah ponteng puasa

15 comments:

Irma A.Wahid said...

selamat berpuasa syafiq~~

pena rozie said...

selamat menyambut ramadan jugak....

ame elms ! said...

Salam Ramadhan SR ! :D

cucu umie said...

selamat mymbut bulan ramadhan bro..dekt jer melaka tu..hohoh

Ujang9897 said...

sama la.

ekmal said...

ni lg sorg,lama diam..pi mane?haha

btw slmt bpuasa utk ko jg

nazirah said...

hai SR
slmt brpuasa tu la
lame mghlg snyp je
huhu tkpela.. skrg
da kmbli kan huhu ;))

Nuar El-Ummar said...

Salam Ramadhan 1432h & hepi fasting bro..moge puasa thn ni lbh beerti ek.. ;)

eqbalzack said...

salam,
selamat berpuasa syafiq...

Rtp Farra Arisha said...

iyalah, where're u going within a few weeks? anyways, selamat berpuasa juga :)
semoga ramadhan kali ini lebih baik dan sempurna dari yg sebelumnya.

kinn said...

salam ramadhan jugaaa :)

Ayuni said...

Salam Ramadhan...

Mohd Khairi Khadzir said...

Ramadhan pertama sbg blogger ..tapi dah femes! aku ni yg dh berkali kali ramadhan (kali ketiga kot) tak femes jgk..hahah

oopppppss!! sila betulkan niat anda utnuk berblog khairi! haha

selamat berpuasa SR! (^___^)

Suhazli said...

slmt berpose..bersahur dan berbukak..huhu

::FAIZ FARISH:: said...

slamat berpuasa