Tuesday, August 16, 2011

Kisah Dongeng

Bagi aku setiap orang sudah pasti pernah mendengar " KISAH DONGENG " yang diceritakan oleh nenek moyang masing2 kan..sebenarnya kisah dongeng ni hanya penyedap cerita kan..orang kata tokok tambah dalam jalan penceritaan..tapi sebenarnya bukan aku nak cerita pada korang apa itu " Kisah Dongeng "?..yang aku ingin sampai kan..lagu yang telah dinyanyikan oleh Stacy yang bertajuk " KISAH DONGENG "..

Rasa aku korang mesti pernah dengar lagu ni..aku bukan tertarik pada tajuknye ke apa..tapi setiap lirik yang dinyanyikan mempunyai maksud yang tersendiri..aku pun agak pelik di sini..macam mana aku boleh tertarik dengan lagu sedemikian rupa..ada juga orang cakap aku jiwang nanti..hehe..tapi apa salahnya kan..aku juga mempunyai perasaan seperti orang lain..so, tak kisahlah kan..

Apa2 pun aku harapkan..sebelum bercinta..kita harus bersedia sepenuhnya untuk menghadapai pelbagai rintangan..sebab apa aku cakap macam ni?? bila berlaku sesuatu..pasti ada yang bunuh diri lah..minum racun lah..macam2 lah..ini semua kehendak hati masing2 kan..aku harap sedikit sebanyak yang aku cakap kan ni..dapat memberi sedikit impak kepada korang..adios amigos..

mood: puasa penuh

2 comments:

iz said...

jap..p cari kat youtube sat..
x pernah dgr lagi rasanya lagu nih..

Dang Intan Duka said...

sama la dgn dang..
dulu letak lagu tu kat blog..
lagu tu membuatkan kita benar2 berfikir..

peace